pondělí 23. června 2014

Začínáme :)

Ahoj!

Asi po půl roce přemýšlení a úvah jsem se konečně dokopala k tomu založit si blog.

Záměr byl především ten, že jsem začala být velký fanda do lakování a jeho následného focení, takže už mám v mobilu kupy fotek... Jenže pro sebe to není tak úplně ono.

Stejně je to i s vařením, kdy novým impulsem byl přechod na zdravou stravu, hltání nových informací, čtení knížek a autorů skupin na sociálních sítích, a opět, focení výsledných pokrmů. Takže kromě fotek s nehty také spousta fotek s jídlem :)

Je fakt, že s obojím již čas od času otravuji na facebooku :), ale přijde mi fajn mít i svou stránečku, kde mohu přidat i rozsáhlejší komentář a kde se třeba i někdy v budoucnu budou sdružovat podobní nadšenci a bude prima si o všem popovídat.

Taktéž je možné, že opráším starý koníček, což jsou korálky a výroba šperků z nich, a sem tam vložím fotku výrobků, které mám doposud jen na webové galerii.

Z toho důvodu není blog zaměřený pouze jedním směrem, tak abych měla volnou ruku v přispívání.

Zkrátka a jednoduše, všechny milé návštěvníky i zbloudilé dušičky zde vítám a věřím, že si každý najde to své.

Aby to ovšem nebyla až taková nuda;), občas mi sem bude přispívat taktéž milovnice laků a zdravé stravy, milovnice života a koček, kamarádka Petra, žijící v USA, takže myslím, že to bude příjemné osvěžení:) Zejména vzhledem k jinému sortimentu kosmetiky a podobně.

Přeji tedy pěkný den a těším se na shledaní u dalších příspěvků.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za všechny komentáře a postřehy děkuji a přeji krasný den!